Monday 20 February 2012

pandang pertama :)

Hari2 bila aku kerja, aku akan nampak dia! Dia berada di satu sudut sebuah kedai. Pertama kali aku terpandang dia, aku dah jatuh hati. Rupa dia yang menarik minat aku, walaupun simple je, it just nice to me. Hari2 aku duduk kat depan Restoran Pizza Hut, aku takkan lepaskan peluang untuk tengok dia. Hari2 aku akan pastikan yang dia masih ada. Aku berjanji dengan diri aku sendiri aku akan memiliki dia. 

Setiap hari dia akan berada di sudut tu juga, setiap kali aku datang kerja, dia pasti dah berada di tempatnya. Aku hanya mampu tersenyum ketika melihat dia. Aku tahu dia tak pernah sedar akan kehadiran aku. Siapa saja aku untuk memiliki dia. Tapi aku yakin, satu hari aku akan berjaya. 

Dia sering tampil dengan penuh bergaya, walaupun hampir setiap hari penampilan yang sama sahaja. Namun hati aku tetap terpaut. Aku akan sentiasa berdoa supaya aku akan memiliki dia. Cuma dia di mata aku sekarang. Sehelai baju yang tak bernyawa yang hanya menunggu seseorang untuk memilikinya.

I LOVE YOU SO MUCH :P

No comments:

Post a Comment