Saturday 18 February 2012

Dia Aku Punya :D

Dia aku punya! Dia bukan cinta pertama aku. Dia bukan cinta pandang pertama aku. Dia langsung tidak memenuhi ciri2 lelaki idaman aku. Tapi dia ada sesuatu yang membuatkan aku untuk membuka pintu hati aku untuk lelaki semula. Aku sendiri tidak tahu apa?

Tapi aku percaya dia. Bukan senang untuk aku bagi hati ni pada sesiapa. Sudah cukup 2 kali aku menangis sebab lelaki. Kalau boleh aku taknak lalui semua tu lagi. Aku harap dialah MR.Right aku.hehe..Tapi jodoh semuanya ditangan Tuhan. kita cuma mampu merancang.

Ramai orang cakap dia playboy, dia tak setia pada yang satu. Tapi kenapa aku terima dia. Sebab aku yakin dia akan berubah. Semua manusia pernah buat silap. Aku tak peduli apa orang cakap, janji aku percaya dia and boleh terima dia seadanya.

Aku cuma mampu berdoa supaya hubungan ni akan kekal sampai mati :)..Dia aku punya! Aku janji dengan diri aku selagi dia tak melukai aku, aku takkan melukai dia. Hati aku dah mula sayangkan dia. Mungkin setakat ni belum 100%, tapi saat tu akan tiba juga.

Dia yang berjaya mengubah aku untuk jadi seseorang yang lebih matang. Dia ajar aku untuk lebih berdikari. Dia bimbing aku bila aku tidak berada di jalan yang betul. Dia terlalu caring untuk aku. sekali aku buat silap, mesti dia akan membebel. Tapi aku tak pernah marah, sebab aku tahu dia sayangkan aku. Semoga hubungan ni akan kekal samapai mati :)

No comments:

Post a Comment