Friday 9 March 2012

Tiba-tiba Sebak :'(

Tiba2 aku rasa nak nangis. Sebab apa?? sebab dia. Nope! Dia tak buat salah pun. Alhamdulilah kebelakangan ni dia semakin memahami kehendak aku.Tapi sebab lain yang buat aku hampir nak nangis. 

Tadi dia col, tapi sedih kali ni dia tak boleh membebel macam selalu. Selalunya akulah yang akan jadi pendengar yang setia, tapi malam ni lain pula.

Dia selalu sakit, boleh kata setiap minggu ada je sehari tu sakit. Tapi malam ni teruk sangat aku dengar. Dia ada lelah, sampai bernafas pun guna mulut. Sumpah aku risau. Nasihat suruh guna inhaler dia taknak, Cakap nanti ketagih.

Tapi yang buat aku sebak sangat. Bila aku cakap " jaga diri tu elok2 ", dia boleh jawab, " nak buat macam mana, kalau mati tanam terus dalam kubur ". Sumpah aku hampir nak nangis. Tak pernah2 aku couple sebelum ni rasa risau sampai macam tu.

Ya ALLAH! sembuhkanlah dia. Aku tak suka dia sakit. Kalau dia sakit, siapa nak jaga aku.

Awak! jangan sakit lagi. Bukan saya je kena jaga diri, awak pun sama. 
SAYANG KAMU NORAZHAM <3

1 comment:

  1. syer tag awk...
    sni..
    http://eifathegoodgurl.blogspot.com/2012/03/lovestory313-1st-giveaway.html

    ReplyDelete