Sunday 25 March 2012

Cincin :'(

Perasaan aku sekarang tersangatlah bahagia hingga tak mampu aku ungkap dengan kata2.hehe
Walaupun pemberian dia tak seberapa, namun dah mampu buat aku terharu dengan kesungguhan dia untuk dapatkan cincin ni.

Sebenarnya dah lama dia cakap nak hadiahkan aku cincin, cuma masa yang tak mengizinkan. Tak sangka hari ni dengan berkat kesungguhan dia, akhirnya tersarung juga cincin kat tangan aku. ( Wah! Lagi comel tangan aku ) hehe

Orang kata, kalau ada cincin tersarung kat tangan perempuan, mesti dah bertunang ataupun kahwin la. Tapi bukan bagi aku dengan dia. Cincin ni lambang yang dia sayang aku ketat2, dah tak boleh lepas.huhu

Dialah lelaki pertama yang hadiahkan aku cincin. Walaupun masa dia bagi tu tak adalah romantik, tapi dalam hati aku berbunga2 juga. Sweet sangat2 <3

-Thank you so much dear, i will love you alwayz MR.j-

Time dia bagi, kotak ni siap berbalut lagi. Ada macam cincin orang bertunang tak? hehe :)



No comments:

Post a Comment