Tuesday 20 March 2012

Dia Cemburu ??

Kalau tengok tajuk pun tentu dah faham aku nak tulis pasal apa. Actually tak pernah jangka pun akan tulis pasal ni. Yela dalam kamus hidup dia, dia cakap takkan pernah rasa perasaan tu. Tapi ternyata semua manusi takkan pernah lari dari perasaan cemburu. Akhirnya dia tewas. haha

Mula2 dia tak terus terang lansung yang dia cemburu. hantar mesej dekat aku. Tiba2 cakap, "aish geram gila kat budak ni". Ok sumpah aku tak faham. Tiba2 dia hantar mesej cakap, " tadi terbukak FB awak" and then " ok taknak mengaku pakwe kan". Ok aku mula faham, dia dah start toucing. aku mesej2 dia tak reply. Aku call, voicemail box pulak. Tak apa, aku positifkan fikiran, maybe line trouble kot. So aku call la nombor maxis dia pulak. hmmm tak ada jawapan. Sabar je dulu. Pastu aku call balik, still voicemail box. Ok aku faham dia betul2 marah.

Maybe dia perlukan masa untuk tenangkan fikiran, so aku makan la dulu.hehe..After makan, aku send mesej lagi dekat dia. Alhamdulilah dia reply. Dia cakap ok je. tapi aku tahu hati dia tak tenang. Aku cuba pujuk dia, ok dia kembali macam dulu.hehe

Dia mengaku dekat aku yang dia betul2 cemburu. Dah lama dia tak rasa macam tu. Dia cakap aku ramai peminat. So dia kena ikat aku ketat2.haha..( ketat2 tu ayat dia biasa guna )
Sumpah kelakar, sampai tahap tu cemburu dia, boleh sampai off handset. 

Tapi aku bersyukur sangat, dengan pengakuan macam tu, barulah aku lebih yakin yang dia sayangkan aku. hehe

Awak terima kasih sebab jealous. Jangan off handset lagi tahu! 
JW<3

No comments:

Post a Comment